Δείτε την Παρουσίαση εδώ και την Εργασία εδώ
Citation: Mitrou, N., Koutsileou, S. K., & Makris, M. (2024, November 25). Relating Study Courses with Open Educational Resources using hierarchical controlled vocabularies and advanced subject classification tools. In EADTU (Eds.), Leading the Future of Learning. Proceedings of the Innovating Higher Education Conference 2024 (pp. 311–322). https://doi.org/10.5281/zenodo.14215070
Θεματικές Συνεδρίου (ενδεικτικά):
- Διαδικτυακή μεικτή και σύγχρονη υβριδική εκπαίδευση
(Online Blended and Synchronous Hybrid Education) - Chat GPT, Παραγωγική ΤΝ και Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (ΜΓΜ)
[Chat GPT, Generative AI and Large Language Models (LLM)] - Διαφορετικότητα και συμπερίληψη στη διαδικτυακή και ανοικτή εκπαίδευση
(Diversity and Inclusion in Online and Open Education) - Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Teaching Learning & Assessment) - Ηγεσία, στρατηγική και μελλοντικές τάσεις
(Leadership, Strategy and Future Trends) - Ανοικτή εκπαίδευση & ανάπτυξη δεξιοτήτων
(Open Education & Skill Development)