Ανακοινώθηκε το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι», που οργανώνεται από το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ). Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην Κόρινθο, στις 29-30 Μαρτίου 2025, και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στελέχη της Εκπαίδευσης, επιμορφωτές Προγραμμάτων, στην Ακαδημαϊκή και Ερευνητική Κοινότητα, στην κοινότητα των επαγγελματιών, καθώς και σε προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές που αξιοποιούν την Ηλεκτρονική Μάθηση και τους Ανοικτούς Εκπαιδευτικούς Πόρους.

Θεματικές: Ηλεκτρονική Μάθηση, Ανοικτό Ψηφιακό Υλικό, Ανοικτές Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις (καινοτόμοι εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί Ηλεκτρονικής Μάθησης στη Σχολική/Ανώτατη Εκπαίδευση, στην Επαγγελματική Ανάπτυξη, στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στη Διά Βίου Μάθηση). Ειδικότερα:

  • Ανοικτή Εκπαίδευση και Ψηφιακό Υλικό

(Open Education and Digital Materials)

  • Ανοικτό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και Ηλεκτρονική Μάθηση

(Open Educational Content and E-Learning)

  • Εκπαιδευτικές Πολιτικές και Ανοικτό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

(Educational Policies and Open Educational Content)

  • Διαδικτυακές Κοινότητες Μάθησης

(Online Learning Communities)

  • Κοινωνική Μάθηση και Διαμοίραση Γνώσης

(Social Learning and Knowledge Sharing)

  • Εκπαιδευτικά Δεδομένα-Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων

(Educational Data – Educational Data Analytics)

  • Εργαλεία Ιστού 2.0 στη διδασκαλία και μάθηση

(Web 2.0 tools in teaching and learning)

  • Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών και Ηλεκτρονική Μάθηση

(Professional Development of Teachers and E-Learning)

  • Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση

(Artificial Intelligence in Education)

  • Αναδυόμενες ψηφιακές τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

(Emerging digital technologies in education)

  • Ηλεκτρονική Μάθηση Δεύτερης Γενιάς (Learning 2.0)

(Second generation e-learning)

  • Ηλεκτρονική Μάθηση και Ανώτατη Εκπαίδευση

(E-learning and Higher Education)

  • Ηλεκτρονική Μάθηση και Σχολική Εκπαίδευση

(E-learning and School Education)

  • Ηλεκτρονική Μάθηση στη μη Τυπική Εκπαίδευση

(E-learning in non-formal education)

  • Πολιτικές για την Ηλεκτρονική Μάθηση

(Policies for e-learning)

  • Μοντέλα και Προσεγγίσεις Σχεδιασμού στην Ηλεκτρονική Μάθηση

(Models and Design Approaches in eLearning)

  • Κινητή Μάθηση

[Mobile learning (BYOD)]

  • Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs)

(Massive Open Online Courses)

  • Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιγνίδια

(Digital Educational Games)

………………………………………………………………………………………………………………………

Για περισσότερες πληροφορίες μεταβείτε στην Αρχική Σελίδα του Συνεδρίου, βλ. https://eloer2025.primedu.uoa.gr/